zaterdag 7 maart 2009

Rain or Shine...

De sketch van deze kaart vond ik bij 2 Sketches 4 You.

'Favorite Something' is het thema bij
Stamp Something.Basic Grey-papier, bloemenpons, stempelen, vrienden,... ik hou van al deze dingen!!

Secret Crafter en 'masking' horen deze week samen. De gestempelde jurk, jurkboordje, hondenjasje... zijn niet meer zichtbaar, omdat ik ze 'verborgen' heb onder het leuke papier!

Deze superleuke stempelset van
My Favorite Things heb ik gewonnen op de blog van Nicole!!



18 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia
    Wat een onwijs gave kaart heb je gemaakt met je nieuwe stempels, mijn welgemeende complimenten !! Ik kan gewoon zien dat je er erg blij mee bent, en dat doet mij goed. Groetjes Nicole ;-) x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous card Saskia I love the image and your paper piecing looks fab. Thanks for joining us at SCSC hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really like your paper piecing Saskia. Lovely card.

    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely, poor little dog out for a walk in the rain. Love the papers you have used too, Hazelxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW!!!! LOVE this Saskia!!! The paper piecing is magnificent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Saskia,

    Ik vind je kaart echt heel mooi geworden, heel mooi met dat papier enzo !!!
    Ik vind ze super !!!!!

    Tot maandag !!!

    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card luv the image, fabby papers great layout, sue.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card - love the cute image x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. great job

    thanks for joining us this week on SCSC :)

    Hugs Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love that you rotated the sketch and made it your own :)
    Thanks so much for playing
    Hugs
    Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is SO cute!! Love the little jacket on the dog too :) Love your card :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You make beautiful cards! This one is really great! (I have a dog, too, so I know how dear friends they can be - in rainy days, too.)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great Card...Great image!

    I love how the dog has a matching jacket!

    Smiles & Cheers,

    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your card is gorgeous Saskia. Thanks for taking part in this weeks scsc!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous card. Love the image and the papers. Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous card, love the image and great colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. this is beautiful! i have this stamp set but haven't used it yet. you've made want to run and make up a card straight away - love it love it love it!

    sheila :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking the time to visit my blog. Have a great day. Greetings, Saskia